Göteborg!

Igår åkte jag & Lucas till göteborg tillsammans med mamma, Frida & Sara :) Glömde tyvärr kameran :( Har alltid med mig kameran när jag åker någonstans..
Kom dit vid halv 12 och började med att fika :) Efter det spenderade vi 2 timmar inne på Åhlens, kollade på barnkläder, damkläder, bokrean och lite på heminredning. Jag köpte 4 barnböcker till Lucas, en svart termos, en måttsats och en kalender som man kan sätta i en personlig bild som framsida. Mamma köpte lite barnböcker till Lucas hon också :) Gick sedan vidare och kollade på kläder, jag hittade ingenting till mig men jag hittade en del fint till Lucas! Både jag & mamma köpte kläder till Lucas.

Jag hade skrivit en liten lista på mobilen med saker som jag skulle kolla på/köpa.
Skötväska
♦ Riktiga vinterskor till mig
♦ Barnkläder
♦ Mascara
♦ Liten termos
♦ Vantar till Lucas

Skötväska hittade jag ingen, och det finns verkligen inga vinterskor någonstans.. Varför tar alla affärer fram vårskor när det fortfarande är en meter snö ute?? Lucas fick en del kläder :) Men inte några vantar.. Köpte även en liten termos men ingen mascara. Så det gick lite halvbra med listan.


Under dagen kom Fridas pojkvän Edvin och då åkte dom hem till honom. Vi andra gick och åt lunch på "pasta restaurangen". Kollade i några affärer till innan vi åkte hemåt igen, tog en stund eftersom det var mitt i rusningstrafiken..
Vi åkte hem till mamma & Emma och så kom Johan dit. Åt tacos och såg på lets dance och Solsidan!


Tack för en väldigt trevlig och rolig dag!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback