Feber & massa snö...

Igår åkte Johan till Ed och jag & Lucas åkte hem till mamma & Emma. Lucas var väldigt trött och varm och det visade sig att han hade 39 graders feber :( Han låg i mitt knä hela kvällen och orkade inte göra någonting. Vi åt god mat och såg på lets dance och solsidan och Lucas sov lite då och då. Han ville inte ha någon välling utan somnade istället. Efter 22 någon gång gick jag & Lucas och la oss, han sov väldigt bra under natten trots feber. Han vaknade bara en gång och var ledsen men somnade om ganska fort igen.


Nu på morgonen hade han 38,7, men var lite piggare iaf. Han har lekt lite med sina leksaker och ätit lite gröt. Just nu ligger han i soffan och sover ♥ Johan är kvar i Ed, han skottade snö förut när jag ringde till honom. Han hade gått för att hämta en stege på sidan av garaget och sjunkit ner så att han fick snö till bröstet och fått gräva sig loss :P Det var tänkt att han skulle komma hit idag och se på melodifestivalen med oss hos mamma, men dom har varnat för att ge sig ut på vägarna nu när det är så mycket snö så vi får se hur det blir. Om han stannar tills imorn eller om han kommer..


Här blir det nog en lugn dag iaf, Lucas har feber och det är jättekallt ute. Så vi sitter nog inne och tar det lugnt. Emma var lite sugen på att gå ut och jogga i bikini, men jag vet inte om de är så bra ;P





En trött Lucas ♥

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hälsa Emma att jag är på!:)

2010-02-20 @ 16:21:21
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hej hej!

ja d e verkligen super skönt!!

nee har fått hjälp av en kompis :)

kram

2010-02-22 @ 10:50:44
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback