Bus Lucas!

Igår var jag & Lucas hemma och busade och myste under dagen! ♥ När Johan kom hem så packade vi ihop lite saker och lämnade Elvis hos mamma innan vi åkte till Ed :) Lucas provade sin nya bilstol, tror han är lite liten för den än kanske.. När vi kom till Ed så åt vi tacos och hade trevligt, efter det gick jag upp för att lägga Lucas eftersom klockan var 8. Han brukar ju nästan alltid somna själv när man lägger honom i sängen, men då ville han absolut inte sova!! Först var han arg så då tog jag upp honom och vaggade honom lite, så då slappnade han av och jag la ner honom igen. Men då låg han bara och "pratade", så då tog jag med honom ner istället. Han körde runt i sin gå-stol och var jätteglad, busade med carro och jagade katten. Vid halv 10 började han bli lite trött så vi satte oss i soffan för att se Solsidan och när det var slut vid 10 så matade jag Lucas och la honom i sängen igen, då somnade han efter en liten stund :) Jag & Johan somnade senare vid 1 efter att ha drömt lite framför hemnet och kollat hus.










Inatt sov Lucas bra, han vaknade inte en enda gång ♥ Men istället vaknade han vid halv 7 och åt och efter det var han pigg. Så efter 5½ timmes sömn så var det bara att gå upp och busa med en pigg bebis. Gick ner och satte Lucas i gå-stolen framför tv:n en stund, men den var inget rolig enligt honom så han åkte runt och försökte dra ner allt han såg isället. Lite senare kom Carina ner och gjorde god frukost! :) Efter frukosten sov Lucas en liten stund, max 20 minuter och nu har han fått gröt av pappa och är nu nere och busar med Carro, Sebbe & Carina. Johan & Roland skulle iväg en sväng och åka längdskidor, tror att vi ska klä på oss varma kläder och gå ut en sväng vi oxå snart för det är jättedint väder ute!! :D Nej nu ska jag gå ner och se vad min busunge gör.












(Ni har väl inte glömt att man kan kommentera??    Bra, då har jag massa kommentarer när jag loggar in sen då!  ;) )

Kommentarer
Postat av: Bus

Jättefina bilder fiia!

Hoppas ni hade de bra i ed :)

2010-02-13 @ 14:42:41
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback