Våfflor & lek!

Idag har vi haft besök här :) Först kom Melissa & Vincent hit och grabbarna lekte medans vi mammor pratade. Efter en stund började jag göra våfflor och så kom Lina & Ellie också :) Vi år massa våfflor, pratade och barnen lekte, väldigt mysigt! Ellie va lite smågnällig och det visade sig senare att hon hade feber, stackarn! :( Men förutom Ellies feber så va det en trevlig eftermiddag, blandad med småbråk om bilar mellan killarna och klappar och kramar :) Dom kan både bråka och mysa med varandra våra små!





Våra fina ungar!



Lite senare när domandra hade gått hemåt så hamnade jag och Lucas i soffan. Hade en liten kille som va lite trött efter allt bus och alla våfflor, så han bara la sig över min mage och myste ♥ Nu sovern han efter lite välling och jag ska gå ner och sätta mig i soffan med Johan, ikväll ska vi såklart se på Maria Wern!


Mammas myskille ♥

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

så snygg med toffsen :D

de va du din rackare som gjorde så dom inte tittade in i kameran ;)

2010-12-09 @ 07:23:27
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback