101206

Har suttit här vid datan och pluggat en stund nu, Johan & Lucas ser på tv. Om en liten stund ska Lucas få välling och sova, sen ska jag & Johan äta lite kyckling & klyftpotatis och se klart på Harry Potter 5.

Idag har jag vart i skolan hela dagen, Lucas har kvar sin hosta så Johan var hemme med honom. När jag kom hem från skolan så va vi hemma en liten stund innan vi tog på oss varma kläder och tog med pulkorna och gick ut. Johan & Lucas åkte pulka och jag tog kort :) Men Lucas va inte jätteroad av att åka pulka så det blev inte så många åk. Han va inte ledsen eller rädd, men han såg inte speciellt road eller glad ut :P
Nu på eftermiddagen har jag som sagt pluggat och nu skriver jag äntligen ut mitt arbete som ska lämnas in imorn. Imorgon har jag ävet ett prov.


På väg upp i backen

Lucas & pappa åker pulka

Lucas tittar på fåglarna



Svanar & andra fåglar

Massa snö


Tur att det är staket när Johan åker pulka :P

Pappa & Lucas ♥

Massa fåglar

På väg hem!


Nu ska vi äta & se på film!!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

johan ser mer road ut av pulka åkningen än lucas hehe

2010-12-07 @ 07:16:00
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Lina

Ser ut som om Johan hade roligt iaf :)

Fina bilder!

2010-12-07 @ 10:08:06
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback