101222

Denna dagen började tidigt som vanligt, men inte för att Lucas vaknade utan för att mitt alarm på mobilen ringde. Hade ställt den på 06.00 eftersom vi skulle iväg på Saras julavslutning. Jag trodde att Lucas skulle ha vaknat innan klockan ringde men han låg och sov när jag gick upp. När han vaknade och såg att Sara va där så tyckte han först att det var konstigt, men sen va han glad.

Vi åt frukost, såg på julkalendern och gjorde oss iordning och sen vid halv 8 åkte vi iväg och hämtade Frida och sen åkte vi till Saras skola. Johan släppte av oss där och sen åkte han vidare till Ed. Sara gick till sin klass, och jag, Frida & Lucas gick till gympasalen där avslutningen skulle vara. Det var bara några få som hade kommit till gympasalen när vi kom dit, men snart började det fyllas med elever och föräldrar. Så såg vi på alla som sjöng och sen tog jag, Frida och Lucas bussen hem till mamma & Emma, Lucas somnade på bussen och fortsatte sova i vagnen när vi kom fram och sov i två timmar innan han vaknade.


En av klasserna som sjöng på avslutningen


Lucas pratar i telefon


Världens sötaste, han gör ofta den här minen :P

Vi åt lunch hos mamma & Emma och Lucas sprang runt och lekte. Sen tog vi en promenad hem till oss och där gjorde jag en kladdkaka som vi fikade på. Senare åkte mamma och dom andra hem och jag och Lucas såg lite på tv. Det gick inte så mycket bra på tv så jag gjorde lite trolldeg istället och så gjorde vi handavtryck istället :) Efter det badade Lucas och nu sover han efter lite välling. Johan kom hem för en stund sen och vi har ätit lite smörgås med julskinka. Kollar på One tree hill just nu, sen ska vi se på sista avsnittet av Morden i Sandhamn.


Busunge! Han har tagit på sig mössan helt själv :) Han ser ut som toker, en av dom 7 dvärjarna.

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

snygga miner han gör :) han är så söt lilla toker hihi

2010-12-23 @ 10:01:53
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback