Lussebullar & julkort

Nu är Johan uppe och lägger Lucas för natten, jag sitter här och försöker plugga.. När Johan kommer ner ska vi göra några smörgåsar och se på Harry Potter 5.

Tidigare idag när Lucas & Johan hade vaknat efter att ha sovit på förmiddagen så åkte vi ut till torp och åt lunch på subway :) Efter det handlade vi massa mat på ica och åkte hem. När vi kom hem och packat in all mat i kyl & frys så började vi baka lussebullar. Det va mest Johan som bakade, Lucas lekte med mjölet och jag tog kort :P Medans degen jäste så fixade jag julkorten, så nu är dom klara och ska skickas iväg :)


Baka lussebullar

Lucas fick en egen bunke med mjöl och efter en stund va hela han vit :P


Degen

Lucas va inte så förtjust i den kladdiga degen :P

Lussebullar


Nu ska vi se på film! Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

haha han ser verkligen inte nöjd ut me degen :P



va fan jag som kollat torps hemsida typ varje dag haha för å kolla när subway öppnat :p

2010-12-05 @ 22:12:45
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback