Julklappar


Lucas imorse när han lekte med sina nya leksaker som han fick i julklapp :)

Mycket duplo fick han!

En sån här hammare och spik grej
(vad den nu kallas :P) fick han också :)

Sockar

Pyjamas

Bok och två filmer

Talrik, skål och mugg

Pussel och munspel, alla dom grejerna fick Lucas igår :) + en bok
till som vi glömde hos mamma.


Johan fick en kniv, jag fick dessertskedar och så fick vi servetter och muffinsformar tillsammans

Lakan fick vi tillsammans

Jag fick en tröja och en kalender

Johan fick ett nyckelskåp

Jag fick fina ljuslyktor

Och så fick jag en tavellist och två ljuslyktor :) + shampo, balsam och spray
som jag glömde hos mamma..



Tack för alla fina presenter!! (Hoppas att jag inte har glömt något.)

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Va mycket fint ni fick!

2010-12-20 @ 17:47:04
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback