101221

Denna dagen började med frukost framför julkalendern. Sen lekte vi och såg lite på tv, Johan och Lucas spelade bilspel. På förmiddagen klippte vi Lucas hår, ville fixa till en lite busigare frisyr på honom till jul :) Vet inte riktigt hur bra frisyren blev men han är väldigt söt iaf!


Lucas nya frisyr, fick bara en bra bild bakifrån så jag får ta någon bättre en annan dag.


Sen somnade Lucas och jag tog en dusch och såg på one tree hill innan jag lagade lunch. Det blev stuvade makaroner och stekt falukorv. Efter lunchen åkte vi till dagiset, Johan släppte av mig och Lucas där och så åkte han vidare till jobbet för han skulle lämna några verktyg. Jag och Lucas gick in en snabb sväng på dagiset för att hämta en julklapp som Lucas hade gjort, en jättefin tavla! (Lägger upp en bild på den imorn, om ja kommer ihåg). Sen gick jag och Lucas hem till mamma & Emma, det va bara Emma och Ossi hemma :) Lucas lånade deras badkar och så lekte han med bilarna. När Johan kom så fikade vi och sen kom även mamma hem :)


Lucas på väg till Emma :)



Laga mat i badet

Ossi var väldigt nyfiken på vad Lucas gjorde

Världens sötaste! ♥


Nu sitter jag här hemma i soffan tillsammans med min lillasyster Sara, hon ska sova över här inatt. Lucas sover redan och Johan sitter vid datan. Om en liten stund ska vi se Morden i Sandhamn! Imorn ska jag, Lucas och Frida åka med till Saras julavslutning på skolan. Och sen blir det lunch hos mamma & Emma :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tusen tack :)

Söta bilder på Lucas!

2010-12-21 @ 21:02:58
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

tuff frilla :) ser ut som sån mohawk eller hur de nu stavas :p

2010-12-22 @ 08:09:56
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback