101207

Igår va jag ju i skolan, först hade vi redovisningar av dom arbeten som vi hade gjort. Efter det gick läraren igenom lite om matfett och sist hade vi ett prov. Slutade redan vid 12 och då gick jag hem och grejade lite hemma och målade på en hemlig tavla. Vid 3 gick jag & hämtade Lucas, dom satt och åt frukt när jag kom och han blev glad när han såg mig. satt där och pratade lite med fröknarna medans Lucas och dom andra barnen åt frukt :) Men sen när vi skulle gå så ville Lucas inte följa med, när jag hade lyft upp honom från stolen så skulle han ner direkt. Det har han aldrig velat tidigare när jag hämtar honom från dagis, då ska han va hos mig hela tiden. Men nu ville han gå iväg och greja med leksakerna och va inte alls intresserad av att följa med. Det måste ju iaf betyda att han har roligt på dagis och trivs där :)


Massa snö!


När vi gick från dagiset så gick vi inte hem utan vi gick till mamma & Emma. Det va bara Emma, Sara & Ossi hemma, Lucas lekte med bilarna och så fikade vi lite innan Johan kom och hämtade oss.

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Jättefina bilder!



Du jag har nyss lösenord till bloggen så du ska få det nu! Det nya lösenordet är gorilla :)



Kraam

2010-12-08 @ 12:43:58
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback