101203

Igår morse åkte Johan till Ed för att hjälpa sin pappa med att lägga tak. Jag & Lucas va hemma, Lucas är inte dålig i magen längre men nu har han fått tillbaka sin hosta och är snuvig.. Sjukdomarna avlöser varandra :( På morgonen så åt vi frukost, såg på julkalendern och så fick Lucas sitt paket från paketkalendern. Innan Lucas somnade så målade vi lite och lekte med bilarna :) Medans Lucas sov så passade jag på att plocka undan alla leksaker, diska, damma och städa toan och när Lucas hade vaknat igen så dammsög jag lägenheten innan vi åt lunch.



I paket nummer 3 fick Lucas Morots stix från småfolket, han hade inte smakat på dom innan men han tyckte att dom va goda :)

Efter lunch kom Emma hit med sin valp :) Det var skoj eftersom de va ett tag sen vi sågs. Och hennes valp va jättesöt! En 13 veckor gammal schäfervalp som heter Rocky. Efter en stund behövde Rocky ut och kissa så vi tog på oss kläder och gick ut. Gick en sväng i stan och pratade. Lite senare skulle Emma iväg och jobba så hon och valpen åkte och jag & Lucas gick och kollade lite i affärer, hittade lite fina kläder till Lucas som jag köpte. Sen kom mamma & Emma (inte samma Emma :P ) också till stan :) Vi kollade lite i bokaffären och sen skulle dom iväg och fika med några komisar så då gick jag & Lucas hem.


Lucas provar sina nya kläder, men han ville INTE vara med på bild :P

På kvällen va Lucas trött och ledsen, så det blev mest mys i soffan innan han fick välling och somnade. Johan va kvar i Ed över natten så jag fixade lite klyftpotatis, hamburgare (utan bröd, för de va slut) och grönsaker och så såg jag på One tree hill innan jag gick och la mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Vilken läcker tröja :)

2010-12-04 @ 11:38:31
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback