Fredag

Igår kom Johan hem från jobbet vid 12 som han brukar nu på fredagar :) Så gjorde vi oss iordning och åkte till Ed. När vi kom dit fick vi pannkakor till lunch och sedan blev det lek & bus. Sen när det slutat vräka ner regn ute så fick Lucas på sig sina nya regnbyxor och stövlar och så gick vi ut. Kollade på bilarna, kastade stenar och så provade han nya gungan som han hade fått av farmor & farfar :)






Lucas smakar på tomat :P

Ute med farmor :)

Vad har jag på stöveln?? :P


Vi hittade en groda i gräset så jag satte Lucas ner så att han skulle få kolla på den. Han böjde sig fram och tog upp den, Lucas såg glad ut med inte grodan :P Men Lucas släppte den fort så den kunde hoppa iväg :)





På kvällen åt vi god mat och blåbärspaj :) Sen somnade Lucas vid 8 och Johan, Emil och Roland fastnade uppe i Emils rum framför något spel eller nåt och jag, Carro & Carina såg på film. När jag gick upp för att lägga mig sen vid 23 så hade Lucas vaknat och vart ledsen, han hade inte velat somna om så Johan hade tagit med honom in till Emils rum där han fick va med och kolla vad dom gjorde. Och när jag kom dit för att ta med honom in till sängen igen så blev han jättearg :P Men tillslut så somnade han iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback