Thai-mat och cykelvinst!

I lördags vaknade jag först vid 7, men eftersom Lucas va hos sin mormor så passade jag på att sova en stund till. Vaknade sen vid halv 10, gick ut i vardagsrummet där Carro sovit och så började vi plocka undan alla burkar och flasor som stod lite överallt i lägenheten. Sen tvingade jag upp Johan :P Så gjorde vi oss iordning och gick ner på stan och åt frukost på donken innan Carro tog bussen hem. Jag & Johan gick hem till mamma & Emma och pussade & kramade på våran lilla älskling ♥

Strax efter att vi kommit till mamma så kom mormor dit också. Hon ville bjuda på mat så vi beställde mat från thai-köket :)



Riktigt gott! :)


Efter maten så gick jag, Johan, Lucas och Sara ner till stan för ett se vad det fanns på fjorden. Gick runt en sväng på tivolit, vi åkte inget men Lucas va väldigt intresserad av radiobilarna :P Strax före 4 gick Johan hem till oss för att hämta bilen och sen åka till Ed.










Jag, Sara & Lucas gick Kungsgatan upp till torget och träffade morfar :) Medans Lucas & morfar kollade på bilar så svarade jag & Sara på några frågor i någon tävling, mest för skoj skull. Sen gick vi hem till mamma & Emma igen.




Hemma hos mamma lekte Lucas med gammelmormor :) Och sen kom även morfar dit och lekte med Lucas :) Vid halv 6 ringde det en man på min mobil och sa att jag hade vunnit en cykel i den tävlingen som jag och Sara hade deltagit i tidigare under dagen! :P Så då fick jag åka till stan och hämta cykeln, så nu har jag två cyklar ^^ Jag & Lucas sov hemma hos mamma & Emma den natten.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, mormor berättade om cykeln! najs :D Då kan jag ju köpa en av dina för min blev stulen utanför Frida för 1 månad sedan. Kul, när jag verkligen kommer ha användning för den i Halmstad. Det var den gula som vi har samma av... Men men, jag har ju en citybike också :P haha.

2010-08-02 @ 13:54:26
Postat av: Lina

Grattis!! Vad blidde det för någon? Jäkla tur att lyckas vinna på något sånt =)

Var ifrån beställde ni mat? Såg jäkligt gott ut.

2010-08-02 @ 13:55:32
URL: http://www.adperpetuum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback