Torp

Blev en tur ut till torp när Lucas hade vaknat. Mötte Frida nere på kampenhof och så tog vi halv 2 bussen ut till torp :) Där blev det en onyttig lunch på donken och sen gick vi runt och kollade i affärer, köpte present till Johan så nu är det klart :) Lucas fick gå en del själv på torp, han sprang runt överallt och kollade på allt :P Hittade massa fina kläder, men jag köpte inget. Måste kolla vad jag behöver först så att jag inte köper massa saker som jag redan har tillräckligt av..


Mata moster med pommes :)                        Dricka vatten med sugrör är gott!

På väg hem, tar väldigt mycket längre tid när Lucas går själv :P


Johan är fortfarande i Ed, han skulle komma hem vid halv 8. Lucas ska sova om en liten stund, han är väldigt trött nu! Och sen ska jag fixa nåt att äta och mysa ner mig i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback