Lördagen

Igår tyckte Lucas att vi skulle gå upp vid halv 7, så det var bara att dra på sig kläder och gå upp. Men det var egentligen inte så tidigt, bara en halvtimma tidigare än vad Lucas brukar vakna.

På förmiddagen kom mamma & Emma och hämtade oss, Johan var ju i Ed för att greja med sina föräldrars bil. Så vi åkte till Emaus, mamma åkte och hämtade Frida & Sara också :) Lucas var helt tokig i traktorn, såklart :P




Sen gick vi in till kaninerna, Lucas gick runt och kollade in i alla burar och sen gick vi in till två kaniner så att han fick klappa dom :) Grisen lät bara konstigt tyckte Lucas :P



Efter kaninerna gick vi ut till lekplatsen och där var getterna :) Lucas gick fram till getterna tillsammans med moster Sara :)



Sen lekte Lucas & Sara på lekplatsen :)


När vi kom hem till mamma & Emma så fikade vi..

..och Lucas slappade i baljan :P


Vid 4 kom pappa & hämtade mig, Frida & Lucas och så åkte vi hem till min farmor & farfar på flyttkalas. Dom ska flytta i slutet på Augusti. Åt lite god mat och så fick jag en utav farmors tavlor som hon har målat, en jättefin ros :) Jag & Lucas kom hem igen strax före 8 och då somnade Lucas och jag såg på den nya Sex & the city filmen innan Johan kom hem och då såg vi på en film som gick på tv innan vi gick och la oss.




Bilder på delar av tomten & skogen och huset & yogahuset


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

åh vilken tuff tröja lucas har me tom&jerry vart har du köpt den? :)

2010-08-15 @ 11:59:18
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback