Första inskolningsdagen på dagis!



Idag var det första inskolningsdagen på dagis för Lucas :) Han hade fått en hylla och krokar till sina kläder och en stol vid matbordet! Alla barnen har olika bilder på sina hyllor och stolar och Lucas hade äpplet :)


Vi kom dit vid halv 10 och var där i 1 timme. Lucas gick runt och lekte och grejade med alla saker, han brydde sig inte speciellt mycket om att jag & Johan var där. Så det gick väldigt bra idag :) Dom lite större barnen som går på avdelningen skulle gå ut när vi kom dit, så det var bara Lucas, en liten kille och två små tjejer som var inne och lekte. Dom hade också inskolning, så det var lugnt och skönt med bara 4 barn inne :)



Imorgon ska Lucas & Johan gå dit i 1 timme igen :) Jag kan inte följa med någon mer dag denna veckan eftersom jag har skolan :( Hade så gärna velat vara med och se vad Lucas tycker om att vara på dagis, men det var bara idag som jag var ledig på förmiddagen och det är jag väldigt glad för så att jag iaf fick vara med en dag!


Nu ska jag snart cykla till skolan, går 13-15 idag. Ikväll ska vi hem till mamma & Emma och äta mat, mamma fyller 41 år idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback