100817

När vi gick ut förut så gick vi först en sväng till Åhlens, hittade inget till mamma så jag gick vidare till massa andra affärer för att hitta något att köpa till mamma. Men jag hittade ingenting :( Får bli en sväng till torp igen tror jag! Så vi gick till museet istället och lekte lite på kan själv utställnigen och sen gick vi till hasselbacken och kollade på fåglarna och blommorna :) Lucas vill klättra i en trappa, så han sprang dit hela tiden. När jag lyft bort honom för tredje gången så gick han och klättrade på staketet istället, han är en riktig liten busunge!! ♥




Sen kom iaf Johan och hämtade oss och så åkte vi hem och åt smörgås. Nu sover Lucas och vi ska se på film. Hoppas på bättre väder imorn!! Ska iväg och göra en hemlig sak, redan 9 ska vi ta bussen. Tar inte så lång tid att göra det vi ska göra så sen åker vi nog hem så att Lucas kan sova och äter lite lunch. Är det fint väder sen så går vi ut och leker annars åker vi till torp och letar present.


Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

vadå för hemlig sak? :p

2010-08-18 @ 07:22:31
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback