Torsdag

Idag har det inte hänt något speciellt. Jag och Lucs vaknade vid 8 och låg i sängen och myste, sjöng och pratade :) Sen gick vi upp och satte oss i soffan, jag åt frukost och såg lite på tv medans Lucas sov.

Under dagen har vi myst massa och sjungt massa sånger. Lucas tycker att det är jätteroligt när man sjunger :) Skrattar och pratar massor när man gör det! När Johan kom hem så skulle vi gå och handla, så jag satte Lucas i bärselen och så gick vi till ica. Men när vi kom hem igen så hade jag ont i axlarna, Lucas börjar bli riktigt tung!!

Nu ikväll har vi ätit mat och sett på idol, jag passade på att fixa naglarna lite när Lucas sov :) Nu ska vi strax sova.



Sömntuta♥



Busunge♥



Nu börjar det bli kallt ute, så då får man ha varma kläder när man ska gå ut.
Den är lite stor än, men bättre det än att frysa!



Lucas somnade i bärselen :)



Ny färg på naglarna, blev inte jättenöjd men. Har aldrig
gjort så förut så det blir nog bättre nästa gång.




Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå myyys är det någon speciell sång som ni brukar sjunga? =)

2009-10-01 @ 22:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback