Tisdag

Nu har jag & Lucas kommit hem från öppna förskolan och Johan har kommit hem från jobbet. Ska hem till mamma om en liten stund.

Det va riktigt trevligt på öppna! Gick ju dit tillsammans med Melissa och Vincent :) Så låg barnen lite på filtarna och pratade och lekte, sen gjorde jag klart tavlan med pingu innan vi fikade lite. Sen gick jag och Melissa därifrån lite tidigare med Lucas och Vincent, gick ner på stan en stund och kollade lite. Jag köpte 2 bodys och ett par byxor till Lucas :) Sen gick vi hemåt.

Lucas vagn måste hata mig... När jag skulle lägga Lucas i vagnen när vi skulle gå från öppna så såg jag att däcket hade lossnat och jag fick inte fast det igen. Men så lyckades Melissa få fast det, så då tänkte jag va bra nu funkar det igen :) Men när vi hade gått bara en liten bit på stan så lossade det igen... Så då fick jag gå och putta in det varannan meter för att det inte skulle åka av. Men när jag va 10 meter från vårat hus, då fastnar det av sig själv.. Jävla skitvagn!



Nu ska vi till mamma.

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Just nu sitter jag och svarar på kommentarer. Händer annars hos dig i veckan?

2009-10-27 @ 22:11:35
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback