Synundersökning och träning!

Idag hade Frida bokat tid till mig och henne för syntest som man måste göra om när man ska börja övningsköra. Så vi skulle mötas 15.40 utanför centrala trafikskolan, men när jag har gjort mig och Lucas iordning för att gå så hittar jag såklart inte plånboken.. Springer runt i lägenheten och letar, hittar den inte och blir stressad. Ringer Johan och frågar om han har sett den, men de har han inte, men så kommer han på att den ligger i bilen.. Så jag får gå utan plånboken och se om det går ändå.

Kommer dit och då ska man såklart visa legg, men hon säger att jag kan göra syntestet i alla fall och komma någon annan dag och visa legget och få papper på att jag gjort testet. Och som tur är så ska man inte betala nu med en gång. Så det gick utan plånbok :) När vi var klara med syntestet, som för övrigt bara tog typ 5 minuter, så gick vi hem till mamma. Hämtade Max och gick en liten promenad med honom.

Sen kom Johan, mamma & Emma dit oxå. Åt lite smörgås innan jag & Johan åkte till gymmet. Tränade inte lika länge som vi brukar, tränade i ca 40-45 minuter, brukar träna en timme annars. Efter att vi duschat så åkte vi hem till mamma & Emma och åt mat. Och sen åkte vi och handlade.

Nu sitter Johan och spelar gitarr, Lucas sover och jag har lagt in lite bilder från idag på datorn :) Ska snart sova. Imorn ska jag, Lucas och Frida till badhuset!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback