Munkar & vaniljhjärtan

Igår var jag, Sara & Lucas nere på stan en sväng. Gick förbi ica först och köpte blöjor till Lucas, sen gick vi till Ulrika och bokade klipptid till mig, mamma & Emma :) När vi va klara där så kom Becka, hon gick me oss en stund på stan! Någonstans på vägen hem tappade jag min mössa :( Så nu måste jag köpa en ny sån..

När vi kom hem till mamma igen så åt vi lite lunch innan mamma & Sara åkte iväg, en stund efter så cyklade Emma iväg oxå. När dom kom tillbaka så fikade vi på massa goda munkar :)






Tog en sväng ner till stan efter fikat, jag, mamma, Emma & Lucas. Hittade en snygg kofta på vero moda, men jag får vänta till nästa månad och se om jag kan köpa den då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå munkarna och vaniljhjärtan ser så goda ut :P =)

2009-10-13 @ 14:19:57
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

du tappa din mössa min sambo snodde min :P så jag fick köpa en ny haha han tyckte min mössa va så mysig haha å att den satt bättre på han

2009-10-13 @ 15:55:04
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback