Klädval och hårstyling inför dopet

Nu ska jag lägga upp bilder från dopdagen! Får se hur mycket jag orkar idag, men i det här inlägget kommer iaf lite bilder från när vi gjorde oss iordning innan dopet hemma hos mamma. Frida fixade mitt, sitt eget och Saras hår! När vi va klara med håruppsättningar, smink och kläder så åkte vi till Skärgården, det hus som vi hyrt för att vara i efter dopet, skulle ställa in alla smörgåstårtor och kakor i kylen. Sen gick vi över till kyrkan.

Här kommer lite bilder. Glöm inte att lämna en liten kommentar, då blir jag glad! ♦



Min hårstyling och klädsel till dopet



systrar ♥



Jag & älskling!  Och mina snygga systrar!






väntar på att dopet ska börja






Nu ska jag sova, kommer fler bilder imorn.
Imorn ska jag & Lucas till bvc, då får vi se hur mycket han har växt! Dessutom ska Lucas få spruta, 3 månads vaccination, stackars min lilla prins!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefin friss på dig :)

2009-10-21 @ 10:19:35
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Ni var så fina o Lukas var finast Så inte ett litet pip en gång. Tack för ett fint dop!

2009-10-21 @ 10:52:31
Postat av: Emma "bonusmormor" :)

Vilka snyggingar på bilderna!! :)

2009-10-21 @ 15:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback