Söndag

Igår vid 18 åkte jag, Johan, Carina & Roland ut till Lisbeth (Johans faster) & Uno. Där bjöds det på god mat och paj till efterrätt :) Efter jättegod mat, trevligt sällskap och massa prat så åkte jag & Johan tillbaka till tolslätt vid 12.



Idag har jag, Johan & Lucas vart en sväng på överby, Johan skulle köpa en borrmaskin till Roland och så kollade vi runt i andra affärer. Men vi köpte inget mer. Avslutade med lunch på Max :)




Sen körde Johan mig & Lucas till mamma innan han åkte vidare till ed igen. Älgjakten börjar imorn så då ska Johan vara med.
Fick hemmagjorda köttbullar med potatis och brunsås, Jättegott! Nu sitter jag i soffan tillsammans med mamma & Emma efter en jättevarm dusch. Härligt att stå i duschen och vrida på värmen så mycket så att man precis kan stå kvar, bränner skönt i huden. Lucas ligger bredvid mig och sover. Nu ska vi se på engelska Wallander på tv :) Sen ska jag & Lucas sova över i lillasyster Saras rum, i hennes bäddsoffa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback