Badhuset

Igår var jag och Lucas på badhuset tillsammans med Frida :) Det va första gången som Lucas badade på badhuset, han tyckte att det va spännande! Jag, Frida & Lucas badade i ca 20 minuter och sen gick Frida och simmade 20 längder - 500 meter, medans jag matade Lucas. När han hade ätit så somnade han, man blir trött av att bada. När Frida simmat 20 längder så kom hon och satte sig med Lucas medans jag simmade 20 längder. Innan vi gick så simmade Frida 20 längder till.






























Det var riktigt mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lucas, mamma och moster ser ut och trivas i badet =) Hääärligt och se han i vatten =)

2009-10-07 @ 15:24:13
Postat av: Ida

Vad mysigt :)

2009-10-07 @ 19:28:58
URL: http://petterssonida.blogspot.com
Postat av: Lina

Ohh, vilka goa bilder. Nu blev jag också sugen på att gå och bada med bebis. Är det vanliga badbyxor eller ska man ha några special?

2009-10-08 @ 15:07:00
URL: http://www.adperpetuum.tk
Postat av: AnneLie

Hej Fia !



Vad söt han är ,din lilla prins-å du ser lycklig och nöjd ut !!Skönt att se...

Ha det bra ,kram annelie

2009-10-08 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback