Stockholm!

Idag åkte jag och Johan till Stockholm tillsammans med Mamma, Emma & Sara :) Åkte vid halv 11 och stannade i örebro för att äta hamburgare på Max. Kom fram till vandrarhemmet Af chapman som vi ska bo på vid 5. Fick nycklar, tog med väskorna från bilen och gick ner till båten som vi sover i :) Gick sedan ner till plattan och mötte upp Frida som hade vart i stockholm över dagen med sin klass. Pratade med min gamla mattelärare Mia som va med :) Mina två gamla klassföreståndare och min gamla so-lärare va oxå där.

Sedan gick vi runt och kollade lite i affärer, Johan hittade ett par snygga jeans och ett par shorts som satt väldigt snyggt på honom. Om han inte hittar några andra byxor någon annanstans som han tycker bättre om så ska vi antagligen gå tillbaka och köpa de som han provade idag :)
Jag hittade inget till mig idag, men vi har ju fortfarande två dagar till att gå runt och kolla i affärer! När affärerna började stänga vid 7 så gick vi och åt. Vi enades om att äta på kungshallen, där det finns många olika maträtter att välja på.


Vandrarhemmet Af chapman :)


Min mat


Johan <3


Mamma och Frida på väg tillbaka till vandrarhemmet.

Nu ikväll ska vi bara ta det lugnt på rummet, ligga och läsa lite kanske och bara umgås. Så orkar vi gå runt och kolla i massa affärer imorgon :) Men det gör ont i ryggen på mig efter att ha gått runt ett tag, så jag får väl ta det lugnt inder dagen oxå.

Ha det bra!"

Kommentarer
Postat av: Bus

Ojsingen, är de bara ja som är blind eller är johan lite blondare??

2009-05-30 @ 00:10:44
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback