Sköna dagar utan stress

Har inte skrivit så mycket dom senaste dagarna. Har inte hänt så mycket egentligen.
Helgen gick fort, Johan åkte till Ed på fredagen för att fixa nåt med bilen och jag va hos mamma och åt tacos och såg på let's dance. På lördagen gjorde jag inte så mkt, Johan kom hem på eftermiddagen så åt vi kött och pommes och såg på "Maria Larssons eviga ögonblick". På söndagen åkte vi ut till torp med mamma, Johan köpte skor och jag köpte en ny bh och sen handlade vi mat. Åt fisksoppa hos mamma på eftermiddagen och sen såg vi på "En vampyrs bekännelse".

Nu har Johan ingen praktik kvar, så på måndagen städade vi i lägenheten innan vi åkte till Ed. Jag föreslog att vi kunde åka dit så kunde Johan greja lite med bilen och hjälpa Roland i skogen. Jag har ju inga lektioner så jag kan lika gärna sitta i Ed och plugga. Men vi måste vara i Uddevalla på torsdag iaf, för då har jag tandläkartid och så måste jag vara i skolan.

Idag är det tisdag och Johan är ute i garaget med Alfred. Jag tänkte plugga en stund och sen se någon film.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback