Onyttig och glad

Idag har vart en rolig dag! Gick till skolan vid 8, hade historia till 11 och sen gick jag ner och mötte Becka. Vi åt på agneberg, ganska god mat faktiskt, makaronilåda med kyckling. Sen gick vi ner på stan, men jag behövde på toa så vi gick ner till museet, där träffade vi min mormor. Hon hade vart där med sin kör och nu va dom klara så hon skulle äta och frågade om vi ville hålla henne sällskap och fika. Så hon bjöd oss på fika :) Sen gick hon vidare för att handla något och jag & Becka gick och kollade på allt konstigt på museet. På vägen ut fick vi svara på några frågor och för att vi gjorde det så fick vi en bunt med vykort :P

Gick och kollade på stan en stund och sen vid 3 skulle vi möta Malin vid Åhlens och gå och fika, igen ^^


Bus <3   (fick ingen bild på Malin)

  
                             Min fika

När vi fikat så gick vi och kollade lite i affärer, sen gick Malin till sin mamma och Jag och Becka gick för att ta bussen hem till mig. Fick stå och vänta en stund på bussen men när den väl kom så ville inte Becka ta den iaf (stod en person längre bort som hon hade velat säga hej till men inte vågade) Så vi missade den bussen men så kom Sandra :) Pratade lite med henne och sen kom Johan från praktiken så då tog vi bussen hem.
Becka stannade bara en kvart sen tog hon bussen igen :P Hon skulle med bussen hem till hennes pappa.

På kvällen åt jag & Johan köttbullar och potatismos och sen åt vi chokladpudding ^^ Såg på one tree hill.

Kommentarer
Postat av: TiGr

ah shit jag skulle aldrig kunna käka så där mkt onyttigt. inte längre..

2009-03-06 @ 15:33:41
URL: http://tigrs.blogg.se/
Postat av: Bus

Ha!

stod en person längre bort som hon hade velat säga hej till men inte vågade

Sikket utlämnande på internet! ^^

ja det var en najs dag, mycket fika bara !

filmkväll någen da ?

2009-03-08 @ 18:58:57
URL: http://beckanbus.blogg.se/
Postat av: Malin

Tur att du inte fick en bild på mig Fia!!



Kramis Malin

2009-05-07 @ 21:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback