Snabb uppdatering

Igår va jag ju på stan tillsammans med mormor, vi hade väldigt trevligt, men det slutade inte så bra som jag skrev i förra inlägget..

Mötte mormor på stan vid 12, hon kollade på kläder som hon skulle ha på sig idag på invigningen vid bohusgården. Dit hon och morfar va bjudna. Hon hittade en snygg svart klänning, ett par byxor och ett halsband till. Sen gick vi till köket och åt lunch, någon god fiskgryta med potatis. Gick sen till en garnaffär, mormor ville sticka något till bebis som kommer snart :) Så hon köpte garn till en kofta och en liten bodydress. Efter det gick vi till apoteket och köpte nagelsax, termometer, tvättlappar och lite annat smått och gott till bebis.
Vid 2 bestämde vi att vi skulle köpa med bullar och gå upp till mig och fika lite, men när vi va på väg upp till lägenheten så ramlar mormor.
Så då händer allt som jag skrev i förra inlägget... :(

Jag gick ju iaf hem sen när mormor hade fått komma in på röntgen och morfar kom till akuten för att se hur det gick för mormor.
Strax efter 6 kom mormor och morfar upp till mig. Då hade mormor fått gipsad hand, det va inget ben som va av, men det va någon led eller sena (vet inte vad det heter) i tummen som hade gått av, den som gör att man inte kan böja tummen bakåt iaf. Så om en vecka ska hon opereras i handen..

Stackars mormor!! Dom åkte iaf hemåt igen och strax efter det kom Johan hem, så då åkte vi ut till biltema. Johan köpte lite saker till bilen och så handlade vi lite mat. Gjorde pasta & räksallad när vi kom hem.



Idag är det studenten!! :)
Becka, Malin & Tc och mååånga andra tar studenten idag.

Men speciellt Grattis till er tre!! :D
Ska ner till stan och möta Sandra vid 1 och så ska vi gå upp och ställa oss där Beckas klass springer ut. Sen ska vi vidare till någon lokal där det blir middag med Becka och hennes familj och vänner :)

Hoppas att alla studenter får en bra dag och att regnet håller sig borta!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket Sofia! & tack så väldigt mycket för det jag fick. Blev så glad!! Har alltid velat haft något sånt som man kan hänga. Vi måste höras... Ta hand om dig vännen min

Puss & Kram Malin

2009-06-06 @ 19:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback