Uppdatering från förra veckan

Veckan som gått har vart härlig :) Förutom förkylningen som jag såklart skulle få när det fina vädret äntligen kom. Men man överlever en förkylning, och när det är fint väder kan man inte sitta inne hela tiden även om man är förkyld.
Har vart ute och solat varje dag tillsammans med mamma & Emma :) Antingen på strandpromenaden, utanför deras lägenhet eller hos mormor :) Men Johan har suttit inne och jobbat hela dagarna i värmen, stackarn.

På lördagen städade jag & Johan lägenheten och packade upp det sista ur lådorna. På eftermiddagen kom Johans föräldrar och lillebror hit för att kolla på lägenheten :) Vi bjöd på kyckling & pasta sallad och knäckig rabarberpaj med jordgubbar till efterrätt. Satt och pratade och hade trevligt innan dom åkte hem igen.

På lördagen åkte jag & Johan och badade tillsammans med mamma, Emma, Frida & Max :) Det blev första doppet iår för mig och Johan. Väldigt skönt i vattnet. Blev en härlig dag med sol och bad!

Lite bilder från söndagen.























Kärlek





Johan hoppar från berget




Frida hoppar från berget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback