Midsommar

Igår va det midsommar :) Blev en lugn förmiddag tillsammans med Johan. God frukost, godis, jordgubbar och

Grey's Anatomy :) Sen gjorde vi oss iordning och tog med oss kräftorna som Johan hade kokat dagen före och åkte ut till mormor och morfar vid halv 5. Mamma, Emma, Frida, Sara och pappa kom oxå dit.
Vi åt massa kräftor, räkor, bröd och sallad :) Efter det blev det massa god efterrrätt. Marängtårta med bananer, rabarberpaj och glass.
När alla va mätta så åkte pappa hem, för han skulle upp tidigt nästa dag och åka till Grekland med några kompisar. Vi andra gick ut, mormor och morfar hade fixat ltie tävlingar.

midsommar 09
Kräftor

midsommar 09
Sara, mamma & Emma :)

midsommar 09
Mormor, med plast på gipset för att det inte skulle lukta kräfta

midsommar 09
Morfar, pappa & Frida koncentrerade på att skala kräftor

midsommar 09
Emma kastar boll i korg :)

midsommar 09
Johan tävlar


Frisbee kastning i ring


Jag kastar frisbee


Morfar tävlar

midsommar 09
Johan & Frida leker med Maja :)

midsommar 09
Sara tävlar :)


Sara & Maja

midsommar 09
Sparka boll genom så många öppningar som möjligt


Emma & Max

midsommar 09
Älskling

midsommar 09
Max


Frida :) Kasta bouleklot så nära en liten boll man kan

midsommar 09
Mamma tävlar :)

midsommar 09
Mormor kastar frisbee

Frida vann tävlingen när vi räknat ihop alla resultat :) Vid halv 10 åkte jag och Johan till Ed, Maja följde oxå med eftersom jag ska passa henne när pappa är i Grekland. 
När vi kom till Ed så satt dom oxh åt där. 
Vi pratade, åt jordgubbar och hade trevligt :) Dom flesta kände när bebis sparkade i magen. 
Senare körde jag & johan hem Micke, Lisa, Uno & Lisbeth. Kom inte i säng förren halv 3 och då va jag hur trött som helst. Men det blev en väldigt trevlig dag!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback