Torsdag

Igår snöade det hela dagen, dessutom blåste det väldigt mycket så det var typ snöstorm ute. Under dagen var jag & Lucas inne i värmen och busade, men vid halv 4 bäddade jag ner Lucas och gick ut i snön. Bestämde mig för att gå hem till mamma, så jag gick från sjukhuset till göteborgsvägen i snön. Det är mysigt att det äntligen har kommit snö! Men igår blåste det lite väl mycket faktiskt. Men vi kom iaf hem till mamma, där var det bara Sara som va hemma. Efter en timme kom även Johan dit och sen kom mamma & Emma hem oxå. Så då åt vi kvällsmat och såg på Bonde söker fru innan vi åkte hem.



Lucas har det varmt och skänt nere i vagnen.






Mycket snööö





Världens sötaste i snön ♥


Mammas älskling ♥






Inne i värmen och "läser" tidningen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback