Julavslutning på öppna förskolan

Igår var det julavslutning på öppna förskolan. Jag och Lucas gick dit vid 1 och eftersom det var julavslutning så var såklart Lucas en liten tomtenisse :)


Världens sötaste tomtenisse ♥


Det var riktigt mysigt på öppna, Laine och dom hade köpt massa julklappar så vi hade paketleken. Alla barnen fick 2 julklappar var :) Sen fick vi även gott julfika, smörgås med skinka, risalamalta med saftsås, glögg och julmust.
Vid 4 gick jag & Lucas därifrån tillsammans med Paulina och Nellie, dom skulle till fotografen och kolla om korten på Nellie hade kommit och då passade jag på att boka tid för att ta kort på Lucas :)



Busunge



Lucas & Nellie med sina paket :)



Lucas brottas med hunden som han fick i en julklapp



Söta tomtenissan Nellie :)




Två små söta tomtenissar :)




Sen blev det lite mat



Mammas sötfis



En trött liten tomtenisse!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh lucas är verkligen så himla söt i den dräckten! haha. man smälter när man kollar på honom. och ris á la malta - fy fasen va gött!!! haha :)

2009-12-16 @ 17:58:26
Postat av: Sandra - Mina Prinsar och Jag

Vilken himla söt tomtenisse du har!

2009-12-17 @ 22:56:24
URL: http://minaprinsarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback