Fredag

Igår åkte jag & Lucas ut till torp med min mormor :) Hon bjöd på lunch på briggen och sen gick vi runt och kollade i affärer. Köpte några julklappar, så nu har jag bara Johan, Sara och Andreas kvar! Skönt det, men Johan är svårast att köpa till.. Sara och Andreas tror ja att jag vet vad jag ska köpa till, men jag har ingen aning om vad jag ska köpa till Johan än. Blev även en fika innan vi gick hem till mormor, när morfar och Johan hade kommit dit så åt vi smörgår och sen såg vi även julkalendern. Första gången jag såg den iår, väldigt konstig enligt mig...

Är det bara jag som tycker att julkalendern var roligare förr??




Lucas hos gammelmormor :)



Lucas fick en pepparkaksgubbe och en pyamas av gammelmormor!



Mina älsklingar



Sötfis ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker oxå Julkalendern var bättre förr : /

2009-12-05 @ 20:31:38
Postat av: Ida

Ja julkalendern var mycket bättre förr..



Vilken söt liten pepparkaksgubbe!! Vart hade hon köpt den?

2009-12-05 @ 21:14:13
URL: http://petterssonida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback