snabb uppdatering

Ska snart gå och lägga mig nu, Johan har precis burit in Lucas från soffan till sängen. Jag lagade pannbiff och potatismos förut, blev väl hyfsat gott. Åt det framför Greys anatomy.

Imorgon ska den nya laddaren till den bärbara datorn komma!! Den gamla funkar inte alls längre.. Johan beställde en ny förra veckan. Och så hoppas jag att korten som vi har skickat efter på framkallning ska komma imorn! Det va drygt en vecka sen vi skickade efter dom så dom borde va här nu egentligen..
Jag & Lucas ska även gå till bvc imorn, så då får vi se hur mycket min lilla älskling har växt den veckan som gått :)




Mammas älskling!





Mat & mys hos pappa!




Presenten som Lucas fick av Lisbeth & Uno. Jättefin! :)



Nu har Johan & Lucas gått och lagt sig så jag får väl gå in och lägga mig hos mina älsklingar!!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback