Mysdag med Lucas!

Idag har jag och Lucas bara vart hemma och myst hela dagen :) Vi glömde ta ut vagnen från bilen igår, så den åkte med Johan till jobbet idag. Ingen vagn = ingen promenad!
Igår åt Lucas vid 11 innan vi somnade, sen vaknade han vid 2, 5 & 8 för att äta igen. Så idag gick vi upp vid 10 och la oss i soffan framför OC. Lucas har vart på mys humör hela dagen, så fort jag har lagt ner honom så blir han missnöjd, små korta stunder har han legat själv och sovit, men så länge han får ligga på min mage så är allt bra :)




"Kommer du i närheten av min mat så får du en smäll" ^^



Stark liten kille!



Mys <3


Nu kom Johan hem, han har med sig en present till Lucas från Lisbeth och Uno :) Nu ska jag laga mat medans Lucas myser lite med pappa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh mysigt..ja svarar på kommentarer :P

2009-08-17 @ 20:10:54
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Maria [bloggdesigner]

Vilken liten söting!

2009-08-17 @ 20:59:38
URL: http://mariaelisabethristo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback