Lunch på stan

Idag har jag städat lite mer i lägenhten under förmiddagen, men det är forfarande inte riktigt klart än. Det är renbäddat i sängen, toan är städad och disken är borta. Det behövs dammsugas oxå, men det är lite svårt att göra när jag är själv hemma med Lucas för då har jag honom inte. Så det får göras på kvällen när Johan är hemma.

Vid 2 bäddade jag ner Lucas i vagnen och gick ner till stan och mötte Becka på kampenhof, vi gick vidare till Cactuz och åt lunch. Satt och pratade i ett par timmar och jag & Lucas fick presenter :) Sen gick vi och kollade i lite affärer innan jag gick hem vid 6.
Johan kom hem vid 8, så nu har vi ätit kvällsmat och ser lite på tv.



Becka på Cactuz :)


Min lunch



Mammas älskling på stan


Becka :)





Presenter till Lucas från Becka!


Present från Beckas mamma med familj!  Tack!!! :)


Presenter till mig från Becka! (Skulle tydligen fått dom när jag fyllde år egentligen)


Väldigt trevlig och mysig dag, tack för alla presenter!! :)



Kommentarer
Postat av: Bus

haha ja för tusan! Tiden har ju gått så snabbt .. Den bara flyger iväg! Men de var rikigt kul, att bara sitta och slappa ! Måste göras om med bebbis lucasen :) Puss

2009-09-03 @ 01:56:53
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback