Lördag 1/8

Inatt sov Lucas som sagt i sin säng hela natten! Blev en lugn morgon, Lucas åt lite och somnade om, jag åt frukost och såg på O.C, Lucas vaknade och ville ha mer mat medans jag såg på tv. På förmiddagen kom mamma, Emma & Sara dom satte sig i soffan och myste lite med Lucas så jag passade på att ta en varm, skön dusch :) När jag hade gjort mig iordning så klippte jag Lucas naglar för första gången, dom började bli lite långa. Efter det åkte vi ner till stan, mamma & Emma bjöd på lunch på Cactuz, Frida kom dit efter en stund oxå och sen gick vi ner till Åhlens och kollade lite :) Jag köpte ett album, så nu ska jag framkalla bilder på Lucas!



Sötnos!

 
Lunch på cactuz







Åkte med hem till mamma & Emma sen. Lucas vaknade och va hungrig och när han hade somnat igen så gick allihop en promenad. Senare på kvällen gjorde mamma & Emma pizza och mormor & morfar kom dit och åt med oss :) Såg en film efter maten och vid 10 kom Johan tillbaka från mantorp och kom och hämtade mig och Lucas.


Lucas med mormor



Jag & min lilla prins!


Max är väldigt nyfiken på Lucas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback