Fredag 31/7

Inatt hade jag & Lucas hela dubbelsängen själva eftersom Johan är i mantorp på bilmässa. Lucas vaknade vid 2 men då ville han bara ha nappen och somnade om, sen vaknade han vid 4 och ville ha mat.
Sen vaknade vi vid 8 igen, Lucas åt lite och somnade om och jag fixade frukost till mig och såg lite O.C.






Vid 1 kom Sandra och Christian hit på besök :) Dom hade med sig en fin body till Lucas och fika!
Satt och pratade en stund och Lucas åt lite mat. När dom hade åkt igen så bäddade jag ner Lucas i vagnen och gick och handlade lite. Det typ storm ute så det va lite jobbigt att gå dit, men det gick!


Sandra & Christian




Vid 6 kom Lisa hit, hon hade med sig massa mat från jobbet, det räckte till 10 personer så vi bestämde oss för att åka ut till mormor & morfar och äta där tillsammans med dom och Andreas. Men eftersom Martin hade Lisas bil så fick morfar hämta oss.
Vi åt mat, pratade och spelade kort under kvällen. Lucas va vaken i stort sett hela tiden, han va egentligen jättetrött men han vägrade somna så han fick "vara med" och spela kort :)
Andreas körde hem mig och Lucas vid 10 på kvällen och när vi kom hem så gick vi och la oss.
Lucas sov i sin säng hela natten! Han vaknade bara vid 4 och ville ha mat.


Lucas hos gammelmormor!




Lucas hos Lisa!




Lucas hos gammelmorfar!

 
God mat och kortspelning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback