Bvc, torp & bio

Nu har jag och Lucas vart på bvc igen :D Min lilla prins bara växer och växer!! Idag låg han och skrattade & tittade på alla fjärilarna som hängde i taket. Nu väger han 5480 och är 58,5 cm lång.


Mammas älskling!


Vid 2 kommer mamma, Frida & Emma och hämtar mig och Lucas och så ska vi åka ut till torp en sväng. Jag måste köpa present till mamma som fyller 40 år på söndag och present till Johan som fyller 20 år på måndag!!  
Johan kommer hem vid 6 och så ska vi äta mat hos mamma, och ikväll ska jag & Johan på bio. "Johan Falk - gruppen för särskilda insatser" ska vi se. Så Lucas ska vara själv hos mormor i två timmar, första gången jag lämnar honom.. Hur ska jag klara mig utan min lilla prins...



Min prins





Gladfis




Stark kille



Världens finaste!



Nu ska jag packa skötväskan och ge Lucas lite mat innan mamma kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback