1 Oktober




Barnen sov ända till 8.20 idag vilket är ovanligt för mina morgonpigga busar. Men det var väldigt skönt då Kasper somnade för tidigt igår kväll (19.30) och sen vaknade vid 23 och tyckte att vi skulle vara vakna till strax efter 1 på natten. Sen vaknade han även för välling 05.45 så det var väldigt skönt att få sova en stund till idag! ♡


Storebror pärlar och lillebror vill vara med




Jag & killarna tog en tur till Överby, började med lunch på Max.


Sen gick vi vidare till skopunkten för att köpa skor, vilket inte var det lättaste... Lucas ville inte alls prova några skor, vilket är nödvändigt då han är så kräsen när de gäller skor. Det är verkligen inte bara att ta några och mäta skor & fötter, för det är kanske 1 par av 10 som Lucas går med på att använda.. Dessutom fick Kasper för sig att han inte alls skulle sitta i vagnen, och nere på golvet kunde han inte vara för då hade ALLA skor legar nere på golvet istället för uppe på hyllorna.. Så jag fick försöka få Lucas att gå med på att testa några olika skor, hjälpa honom att få på dom samtidigt som jag hade en missnöjd kille på ena armen. Inte det lättaste... Men tillslut hade vi iaf hittat ett par höstskor & ett par vinterkängor som dög åt Lucas. Sen lyckades även jag på något sätt få med mig ett par gummistövlar & ett par höstskor till mig, efter det gick barnen till och med på att låta mig prova byxor på H&M så köpte ett par byxor till mig. 


Innan vi åkte hem behövde vi storhandla, så med lillfisen på ena armen, kundvagnen i andra handen, ett öga på Lucas som var överallt och andra ögat på matlistan så lyckades vi få med oss det vi behövde + lite till. Men mitt i stressen så fick jag med mig blöjor i strl 7 istället för 5, suck... Jaja hem kom vi iaf med både skor, kläder och mat.

 Här är det vi köpte, förutom maten då. Tröjorna och mössorna till barnen köpte jag på Ica. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback