Tisdag 15/1

I tisdags gick vi upp vid 7 som vanligt, åt frukost och gick iväg till dagis. Medans Lucas var på dagis så passade jag & Kasper på att sova en stund till precis som vi gjorde på måndagen också. Sen hämtade vi storebror igen och så åt vi lunch innan barnen sov en stund. När barnen vaknat så lekte vi tillsammans med massa olika saker under dagen. På eftermiddagen när Johan kom hem så åt vi mat tillsammans, sen körde han mig & barnen till mammas jobb och så åkte vi med henne hem för att sova där eftersom vi skulle till bvc dagen efter. 


Instagrambilder från morgonen

Busungen

Lucas har haft en period ett tag då han inte vill vara med på kort, någon gång ibland får jag ta kort men oftast åker handen upp som på denna bilden.. 

Mina fina älsklingar ♥ Lucas är så snäll mot lillebror! 


I bäddsoffan hos mormor

Kommentarer
Postat av: ♥♥ Melissas Prinsar ♥♥

när ska du börja åka bussen in till BVC da Fia? ;)

Svar: Orka åka buss :P De finns ju aldrig nån buss som passar bra i tid när vi ska till bvc och sen så tycker vi att de är mysigt att va hos mamma/mormor lite då & då :)
Sofia Welin

2013-01-21 @ 19:11:48
URL: http://www.melissasprinsar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback