Söndag 20/1

I söndags blen det en väldigt lugn dag. Vi myste en stund i sängen alla 4 innan frukost. Efter frukost lekte Lucas med pappa en stund och så satte vi upp lite nya tavlor på fotoväggen. Sen åkte Lucas & pappa till farmor & farfar medans jag & Kasper var hemma och myste. Jag tog en dusch medans Kasper sov och sen la vi oss i soffan framför en film, Kasper sov länge på min mage, mys! ♥ Vid 5 kom Lucas & Johan hem igen, så då gjorde Johan pizzadeg, sen vid 6 kom Emma & Tc och så åt vi hemmagjord pizza tillsamman och satt & pratade. 


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Devin

Sv : Jag hade inte jättehög feber, annars hade jag aldrig pallat :) Men det var rätt skönt att Olof skulle iväg sen så vi var tvungna att gå in ;)

2013-01-28 @ 10:51:36
URL: http://www.lovehopeandfamily.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback