Korvgrillning i skogen 27/1

I söndags åkte vi hem till barnens farmor & farfar på förmiddagen. Var inne en liten stund, Lucas lekte med lego och jag matade Kasper. Sen gick vi ut i skogen för att grilla korv. Lucas åkte snowracer som farmor drog, jag körde Kasper i vagnen och Johan & Roland åkte längdskidor. Ute vid grillplatsen lekte vi i snön med Lucas och åkte snowracer, sen grillade vi korv och lekte lite till. Var ute i ca 2 timmar, sen ville Lucas gå in igen. Kasper sov i vagnen hela tiden medans vi var ute och sen fortsatte han att sova i vagnen när vi kommit in, han sov i 3 timmar till. Blev helt chockad, tror aldrig han sovit själv i vagnen 5 timmar i sträck tidigare. 

Lucas fortsatte att leka med lego när vi kom in och lite senare åt vi mat tillsammans som Carina hade lagat. Efter maten så badade jag & Johan bubbelbad en stund medans barnen lekte med farmor & farfar. Innan vi åkte hem igen så passade jag & Johan på att åka iväg och storhandla medans barnen var kvar, sen hämtade vi barnen och åkte hem. Var en trött Lucas som somnade så fort vi satte oss i bilen. 






1. Lucas leker med lego. 2. En hungrig liten kille. 3. Jag & Lucas i skogen. 4. Bygger med lego igen.
5. Lucas byggde en helikopter. 6. Bubbelbad. 7. Storhandlat. 8. Trött liten kille. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback