Tisdag

Vaknade även på tisdagen med hemsk huvudvärk och ont i både rygg & av foglossning. Men jag hade så dåligt samvete för att Lucas får vara inne så mycket och leka själv, så jag samlade dom få krafter jag hade och gick ut med Lucas. Han sa att han ville gå ut när jag frågade honom och han brukar älska att vara ute. Jag tänkte att vi kunde gå en liten promenad och leta efter kottar, pinnar & stenar. Men efter 20 meter så stannade Lucas och började gråta, han ville absolut inte gå längre han ville gå in igen... Det är verkligen inte vanligt att Lucas ber om att få gå in, speciellt inte efter att vi precis kommit ut. De sista har det ju vart jag som fått säga att vi måste gå in efter en stund för att jag har ont.. Trodde Lucas höll på att bli sjuk, men när vi kom in igen så va han lika pigg & glad som vanligt.. Vi la oss och myste framför en film istället och sen målade vi en stund. Så även tisdagen blev en lugn inne dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback