Måndagen

I måndags vaknade jag med fruktansvärd huvudvärk och väldigt ont av foglossningen, så jag hade inte speciellt mycket ork.. Blev en lugn & tråkig hemma dag, hade dåligt samvete över att Lucas fick roa sig själv väldigt mycket för att jag inte orkade göra något. Jag låg i soffan större delen av dagen.. 

Lucas lekte med sin tågbana och jag försökte vara med lite, så länge jag kunde sitta på golvet. Sen blev det väldigt mycket mys framför film, de är tur att Lucas också tycker om att mysa framför film. På kvällen när Johan kom hem så gick han ut i garaget för att skruva ihop hyllor som han fått från jobbet. Jag & Lucas följde med ut en stund för att få lite frisk luft. Tog fram Lucas cykel, men han tycker fortfarande att de är för läskigt att trampa så han sitter bara på den. Och så lekte han lite i pappas projekt-bil som står i garaget och väntar på att göras iordning.


Instagram bilder från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback