Måndag 24/9 - Mvc

I måndags så var jag & Lucas hemma hos mamma/mormor, vi hade ju som sagt sovit där under helgen. Mamma & Emma var på jobbet, Mira på dagis & Sara i skolan så det var bara jag & Lucas där under dagen. Blev en väldigt lugn morgon, jag låg kvar i bäddsoffan en stund medans Lucas lekte. Han bäddade ner bebisarna (dockorna) bredvid mig. 

Sen blev de frukost & barnprogram. Efter att Lucas hade sovit en stund på dagen så åt vi lite lunch och sen tog vi bussen till Mvc. Lucas hade tjatat om att han skulle få lyssna på lillebror hela dagen :) Först gjordes den vanliga provtagningen och allt såg bra ut. Sen fick Lucas (och jag, såklart) äntligen lyssna på lillebror! 

Sen kom mamma/mormor och hämtade mig & Lucas och så åkte vi tillbaka till mamma & Emma och fikade. Johan kom också dit efter jobbet och fikade och efter det åkte vi hem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback