Lördag

Idag har det vart en väldigt lugn dag. Johan åkte till Ed igår efter jobbet och kommer inte hem försen imorn så idag har det bara vart jag & Lucas. På morgonen efter frukost så ville Lucas kolla på filmen Cars så jag passade på att läsa lite bloggar. Sen lekte vi kurragömma i lägenheten som ni ser på bilderna i ett tidigare inlägg :)

Vid halv 11 så somnade Lucas och när han vaknade 2 timmar senare så knackade min mormor & morfar på dörren, dom hade vart på biblioteket en sväng och kom förbi för att säga hej :) Dom stannade kvar och lekte med Lucas och så bjöd dom även på lunch från cactuz! Vi hade först tänkt att gå till museét och äta lunch tillsammans men när Lucas vaknade så var han väldigt varm och termometern visade 39.2, så vi valde att köpa med mat till lägenheten istället så att Lucas kunde vila. Den febern kom verkligen plötsligt, hela morgonen har han vart hur pigg som helst och sen plötsligt efter vilan så hade han jättehög feber..

Efter lunchen så åkte mormor & morfar hemåt. Och eftersom Lucas hade feber så bäddade jag ner honom i soffan framför Emil i Lönneberga, sen såg vi på Pippi också så eftermiddagen och kvällen har bara vart mys i soffan framför film.

Ja det var våran (spännande) lördag.. Har inte så mycket mer att skriva så jag går och lägger mig och sover bredvid min prins istället! Hoppas på att han är piggare imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback