2 september

Tittar in lite snabbt och säger hej innan jag går och lägger mig. Idag har det inte hänt något speciellt alls, låter roligt va? Eftersom Lucas hosta fortfarande är ganska jobbig för honom så bestämde jag att vi skulle vara hemma idag också för att vila och så blir det dagis nästa vecka igen. Så även denna dagen har bestått av mycket film och mys, men idag valde Lucas att se filmen "bilar" tre gånger på rad iställer för Pippi eller Emil :) Förutom att kolla på film och mysa med min lilla skruttunge så har jag gjort en ny header till bloggen. Har inte lagt upp den än för jag ska fixa några små detaljer på bloggen först och sen blir det ny header + bakgrund. Idag har jag däremot uppdaterat presentationen och gjort nya ruriket i menyn.

Har inte så mycket mer att säga idag egentligen. Blev en mysig kväll med pizza, godis & film. Väldigt nyttigt! Vi såg på Maria Wern - Drömmar ur snö. Ne nu ska jag sova, imorn ska jag & Frida åka till Ullared och handla!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback