Onsdag

I onsdags åkte jag & Lucas buss till min mormor, där blev vi bjudna på lunch :) Sen lekte vi med bilarna och tågbanan som dom har där. Vi var där i stort sett hela dagen och lekte och sen kom även Johan dit efter jobbet och min morbror Andreas och så fikade vi. Efter det åkte vi hem, blev en sväng till torp först för att storhandla mat och så köpte jag en tröja till Lucas på kapphal som han ska ha på dagisfotograferingen nästa vecka :)

Glömde tyvärr bort kameran den dagen vilket är väldigt ovanligt för att vara jag... Men vi hade en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Nora

Himla fin bild på dig! :)

2011-10-07 @ 21:59:27
URL: http://noraakare.blogspot.com
Postat av: Sandra & Novalie

Min fina vän <3

2011-10-07 @ 22:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback