Lördag

I lördags åkte vi till Halmstad, dit min kusin flyttat. Hon hade kalas så vi åkte dit för att fira henne :) Kalaset var väldigt trevligt, dock lite jobbigt att åka så långt för ett kalas. Lisa fick presenter och hon bjöd på lunch & tårta. Innan vi åkte hemåt igen på eftermiddagen så gick vi en sväng till lekplatsen för att Lucas skulle få leka av sig lite innan bilresan. Vi köpte med godis i bilen och Lucas var väldigt duktig! På vägen dit så åkte vi när Lucas skulle sova så att han slapp känna hur långt vi åkte. Men på vägen hem så fick han inte sova för då hade han inte somnat på kvällen sen, så därför fick det bli lite godis muta och han va så duktig hela vägen.

Efter drygt halva vägen så var vi i Göteborg och vi kände att vi ville sträcka på oss lite så vi tog ett stopp på Ikea. Vi gick ett väldigt snabbt varv inne på ikea, fick med oss ett täcke till Lucas, en liten expedit hylla + lådor till hans rum, knivslip och ett par småsaker till :) Så snabbt har jag nog aldrig gått igenom Ikea, blev en korv också innan vi åkte vidare hem. Då hade klockan blivit 7, vilket är Lucas sovtid och vi hade en timme kvar hem så då fick han somna i bilen och så bar jag bara in honom till sängen sen när vi kom hem.


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Jättefina bilder, vad gottit det där såg ut :D hihi...



Sv: Ja, jag blev med sugen på risgrynsgröt, jag älskar gröt, det är ju sååå gott :)



Ja, han är inte rädd för pottan eller så, det var han förr, då blåvägrade han sitta där, sen kom det bara helt plötsligt, det var därför vi började pott-träna, för att han VILLE, men nu är pottan intressant bara ibland :/ Idag har han blöja på sig, får se om han vill gå på pottan ändå eller inte... Tänkte jag skulle fråga han titt som tätt...



Ja, jag gillar din blogg i massor, tycker det är så roligt då jag ser en massa nya inlägg på bloglovin, alltid en massa fina bilder här inne och sånt gillar jag :D Sen verkar du ju vara jättetrevlig och vi har barn i samma ålder, så allt på smama gång hihi... Vad roligt att höra att du tycker detsamma om min blogg :D Ja, jag vill resa till ställen där man känner "wow", inte bara solresor, visst nångång kanske, men ja, känns som det är "annat" som lockar mer och känns mer värt det liksom :)



KRAM

2011-10-12 @ 09:22:13
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Sandra & NOvalie

Va god chokladtårtan såg ut!

2011-10-12 @ 12:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback